Stretli ste sa už pri predávaní s pojmom “minútový princíp”? Spomína ho aj Brain Tracy vo svojej knihe ŽIADNE VÝHOVORKY. Ide o to, že ak by ste všetky peniaze, ktoré dnes zarábate, zarobili iba počas minút, ktoré strávite osobne so svojimi zákazníkmi, tak zvýšenie počtu týchto minút vám prinesie aj zvýšenie predaja. Aké jednoduché, že?
Nie je to žiadna náhoda. Je to zákon pravdepodobnosti. Totiž takmer vždy, keď predajca zdvojnásobí počet minút, ktoré strávi telefonovaním alebo stretnutiami so svojimi zákazníkmi, čísla predaja sa automaticky tiež zdvojnásobia.
Čo z toho pre vás vyplýva? Strávte každú jednu minútu vášho pracovného dňa tým, že sa budete osobne stretávať s tými, ktorí si môžu od vás niečo kúpiť! Kúpiť teraz alebo neskôr.
Väčšina predajcov robí iba to, čo im zabezpečí, že neprídu o prácu. Nie je to vždy len ich chyba, je to o systéme, ktorý im to dovolí. Každopádne tí, ktorí sa rozhodnú byť najlepšími vo svojom biznise, dosiahnu viac ako tí ostatní. Wayne Dyer hovorí: “Jediné limity, ktoré máte, sú tie, ktorým veríte.”
A v tejto súvislosti ešte jeden zákon: zákon o príčine a následku. Ten hovorí o tom, že ak budete robiť to, čo robia tí najúspešnejší, znova a znova, nič vám nemôže zabrániť v tom, aby ste nakoniec nedosiahli tie isté výsledky aj odmeny ako oni.